Webdesigner

A javíthatatlan ügyfél


A legidegesítőbb dolog egy webdesigner számára, amikor az ügyfél szakmailag elfogadhatatlan dolgokat kér.

A javíthatatlan ügyfél
Webdesigner
Author: Szabolcs Bakos

Mi a legidegesítőbb egy webdesigner számára? Természetesen az, amikor az ügyfél többszöri ellenjavaslat ellenére is ragaszkodik a számára jónak tűnő design módosításokhoz és a szépre megtervezett design terv és az elkészülő weblap csúnyább lesz, mint ahogy az eredetileg megtervezve lett a sok módosítástól.

Régebben ezen sokat idegeskedtem, ha egy ügyfélnek hiába magyaráztam, hogy az extra módosítások amiket a webdesign terven kér, azok szakmailag nem állják meg a helyüket.

“Elhiszem! De nekem akkor is így tetszik!”

Ma már bosszant, de nem idegesít a dolog. Természetesen amíg lehet felhívom az ügyfél figyelmét, ha hülyeséget kér, de nem erőltetem egy bizonyos szintnél túl, hiszen mindig az ügyfél a főnök, hiszen ő fizet és az ő elégedettsége a legfontosabb


Bakos Szabolcs, UI/UX Designer

Kövess Facebookon a friss bejegyzésekért

Bakos Szabolcsnak hívnak, szabadúszó UI/UX Designer vagyok, több mint 17 év webdesign tapasztalattal a hátam mögött, cégek és vállalatok számára tervezek weblapokat.



Vedd fel velem a kapcsolatot!

Amennyiben kérdésed van, legyen az egyszerű információkérés, együttműködés, vagy üzleti megkeresés, örömmel állok a rendelkezésedre.

UI/UX Design
Facebook Twitter Google+ Linkedin
Web Design